Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Ποιήματα της Τιτίκας Μαλλιάκα

ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΗ
ΑΝ ΜΑΘΩ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ

ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗ ΣΥΜΗ ΜΑΣ

ΑΡΩΜΑ ΑΣΒΕΣΤΗ

ΑΧ ΝΗΣΙ ΜΟΥ
ΒΟΥΒΟΣ ΠΟΝΟΣ

ΓΑΛΑΖΙΟ ΧΑΛΙ

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΣΑ

ΔΩΞΑ ΔΡΑΜΑΣ

ΕΝΔΥΜΑ ΧΡΥΣΟ

ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ

ΕΦΥΓΕΣ ΝΩΡΙΣ
Η ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

Η ΜΑΜΜΗ ΜΟΥ

Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΒΥΣΕΙ

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ

ΘΑΛΑΣΣΑ

ΘΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ

Η ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ

Η ΞΕΝΗΤΕΜΕΝΗ ΣΥΜΙΑΚΙΑ
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ

Η ΣΚΕΨΗ

Η ΠΙΣΤΗ ΣΩΖΕΙ

Η ΣΥΜΗ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ

ΚΟΡΟΗΔΟ ΜΕΓΑΛΟ
ΛΥΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΥΡΝΟΥΣΕΣ

ΝΑ -ΜΟΥΝ ΠΟΥΛΙ ΠΕΤΑΜΕΝΟ

Ξέχασέ με

Ο ΔΙΑΝΑΛΙΣΤΗΣ

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΙΟΥ

ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ

Ο ΠΟΛΗΟΥΧΟΣ ΜΑΣ

ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΗ
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΗ ΓΙΑΝΝΗ

Τα φιλαράκια μου

ΤΟ ΝΤΥΜΕΝΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΟΡΜΙ

ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ

ΤΟ ΠΟΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα