Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

[φιλική συμμετοχή]Νίκος Αριανός~Είμαι αετός



Μουσική : Νίκος Αριανός
Eνορχήστρωση : Νίκος Αριανός
studio ARM
Στίχοι : Τιτίκα Σεβαστή Μαλλιάκα

ΕΙΜΑΙ ΑΕΤΟΣ

ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΦΤΩΧΟΣ ΦΤΩΧΟΣ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΣ
ΚΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΥΣ ΜΟΥ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ

ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΟΝΟΣ ΠΙΝΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΙΝΩ
 Η ΧΑΡΑ Μ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΦΟΥ ΕΣΕΝΑ Σ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ

ΕΙΜΑΙ ΑΕΤΟΣ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ 
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΧΑΣΩ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΩ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΕΔΩ Θ ΑΦΗΣΩ ΕΡΗΜΟΣ
 ΚΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ ΑΠ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ
Τιτίκα Σεβαστή Μαλλιάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε, και σέβεστε τα πνευματικά μου παιδιά, τις δημιουργίες μου που σας κοινοποιώ εδώ στην σελίδα μου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε τα σχόλια σας εδώ:
Με αγάπη
Μαλλιάκα Τιτίκα